واسه دله خودم...

مینویسم شاید کمی آرام شوم...

واسه دله خودم...

مینویسم شاید کمی آرام شوم...

۱۵

دیگه حالم داره ازین زندگی بهم میخوره. 

همه روزا یه نواخت و مثل هم.  

نه هیجانی نه شادی نه غم هیچیه هیچی. 

نمیدونم باید چیکار کنم. 

حداقل کاش.... 

دیگه ای کاش نداره واسه چی خودمو واسه اتفاقی که قرار نیست بیوفته خوشحال و آماده کنم. 

ای بابا. 

بیخیال اصلا.

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://kooch88.blogsky.com

امید به هیچ معجزی نیست زنده باش
زندگی خیلی این روزها تکراری شده

خیلی خیلی تکراری شده.

mohammad پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

na kheiram , kojash tekrarie ? mituni avazesh koni , zendegi tekraari nis , to tekraari shodi , pasho , emruz bayad ye jure dige bashe , boro birun , kooh , ketaab bekhun , b chizaaye khubi k dari fek kon ,b chizaaye khubi k badan mituni dashte bashi fek kon ,yadesh bekheir che ghad khu budim ba ham , man k har vaght be un moghe fek mikonam shaaad misham , khateraate khube gozashtat fek kon , nabinam zahra khanum narahat bashe !!

تو به من لطف داری.
وگر نه من همیشه تو رو ناراحت میکنم فقط.

mohammad جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

chert nagu !!!:) !!!! khub bash !!!:)

تو بهترین دوستمی.

mohammad شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

to ham behtarino ghashang tarino mehrabun tarino paak tarin o ru ras tarino dus dashtani tarin 2khtari hasti k man mishnasam !!!:X

مینا شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://ffams.blogfa.com

سلام عزیزم
دیگه نمیای پیش من؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم واست یه ذره شده
کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرانک سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://FARANAK313.BLOGSKY.COM

سلام زهرا. منم حالم داره از این زندگی تکراری بهم میخوره...
منم از این دنیا وآدماش بیزارم. بریدم. اگه دوس داشتی به وبلاگم سر بزن

معصوم دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.escape1981.blogsky.com

می خوای دعا کنم برات از آسمون غم بباره !
آخه این چه حرفیه که غم هم نداریم. یک کم فکر کن!بیشتر فکر کن
، اصلاً به غم فکر کن.بعد عذر خواهی کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد